Dags att sova

Nu är klockan alldeles för mycket och jag borde gått och lagt mig för länge sen. Men jag ville ta ett kort bad och enda gången det funkade idag var nu sent på kvällen även om Elina fortfarande var vaken. (hon somnade sent på em i soffan och vaknade och var pigg, suck) Men som vanligt när jag ska duscha eller bada så kommer hon tassandes och sen vips så satt hon i badkaret med mig. 

Var idag och köpte en bröstpump från en tjej på blocket för en billig peng och tur var väl det nu när Evan somnat som en stock medans jag var i badet och tuttarna blivit varma och då börjat läcka. Perfekt att kunna pumpa lite innan sovdags då. Så mycket skönare när man fått ur en del så det inte är så spänt och ömt. 


Nu får vi hoppas att lillkorven sover bra i natt. Eller så hittar han på knasigheter som att vakna och vilja bli guppad. Han är ju lite envis den här lille killen med bus i blicken.💙




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0