En dag hos mormor

Ja alltså Elina och Evans mormor. En riktigt lugn dag då Elina sa att hon hade ont i halsen i morse och hostade så hon fick sjukanmälas. Dock så tror jag inte att hon mådde så dåligt som hon sa för hon har ändå verkat ganska pigg så vem vet, hon kanske lurade mig i morse. 😏

Har fikat med mamma i alla fall och druckit tre koppar kaffe. Blev ju väckt halv 6 i morse så det har behövts idag. Vart en riktigt lugn stund ändå när båda barnen sov middag. Då njöt vi lite extra av kaffet. Dom är ju så söta när dom sover.💕



Ikväll ska jag nog försöka ta mig till gymmet tror jag. 30 min träning borde jag ju kunna få till tycker jag men får väl se hur kvällen slutar. Kanske somnar jätte tidigt med barnen.

Eller så fastnar jag så här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0