En helg med hästtävlingar

Först igår på Högsta gård där ridtravarföreningen ordnade pay and jump och pay and ride. Och idag på Värmdö ridklubb där Jenny startade dressyr. Igår var jag domarsekreterare och idag chaufför. Så denna helgen har varit full av häst men ändå inte så pass att jag gjort nåt med någon häst. Men tittat har jag ju gjort. 

Igår flöt allt på bra och jag kom hem så pass tidigt så vi kunde åka hem till Lone/farmor och äta middag där så Elina fick leka med Julian som också var där. Dom badade och busade som bara den. Dammsög upp massa salt som Thomas spillde i köket och tittade på film med popcorn. Sötaste!❤️



Evan fick också bada lite.☺️


Dagen idag däremot startade med kaos då vi glömt bort att vi behövt ha en adapter mellan bilen och släpet så innan vi fick tag i en sån så hann klockan ticka på så mycket så att Jenny var tvungen att stryka sig ur första klassen. Typiskt! Så med lite stress och irritation när vi väl kom på plats så gick det väl så där för dom. 54,8% blev poängen. Har fotat lite från dagen men har inte gått igenom bilderna så lägger upp i ett annat inlägg.

Och nu har vi precis varit och handlat lite och ska in och laga middag. Känner mig helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0