En relativt lugn söndag

I morse började jag och lille Evan morgonen tidigare än de andra som fortfarande sov. 



Lille piggelinen ville inte alls sova längre så det var bara att gå upp. Vi satte oss och tittade på tv och så åt jag gröt till frukost. Måste ju börja skärpa mig lite igen med maten om jag någon gång ska kunna komma i form igen. 

Men lagom när de andra kom ner så somnade lillemannen som en liten köttbulle, då han rullade ner från kudden.😍


På dagen sen var vi på en husvisning, men planlösningen var inge bra alls. Så vi åkte vidare till Ica Maxi för att handla blöjor och lite annat smått och gott. 

Åkte hem, Christer lagade middag och efter den så har jag och Elina gått powerwalk (så gott det gick så länge hon satt i vagnen) med hundarna.



Blev några åk i rutschkanan också.


Och nu ska vi alla gå och lägga oss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0