Hem ljuva hem

Eller ljuva och ljuva... Är såå stökigt överallt som vanligt. Jag är sämst på att städa!😁😝 

Men nu är vi i alla fall här, hemma igen från mormor. Elina började att leka med sina små djur direkt och vi är nu uppe i hennes rum. Hon leker för fullt och jag tittar på. Evan tittade också men somnade efter en stund.

Jobbigt att hänga med i storasysters tempo.😜


Snart läggdags för Elina. Idag får hon i och för sig vara uppe lite längre eftersom hon är ledig med mig i morgon. Kanske bänkar oss framför tv:n en stund så hon får varva ner. Lite välling så brukar hon bli lite tröttare. Jag börjar ju bli förkyld så känner mig inte alls pigg. Snorig, nyser konstant, tung i huvudet och halsont. Hoppas det går över i natt. 

En till som är tröttis är Harry.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0