Nu är det läggdags

Och jag kan krypa ner i sängen bredvid Evan. Äntligen! 

Känner mig så trött nu och hungrig. Känner mig hungrig hela tiden och äter är något som jag gör typ hela tiden här hemma känns det som. Småätarnas mästare typ. INTE bra! Så kommer man inte i form direkt. Ingen självdisciplin alls just nu och tror det lite beror på att jag än så länge inte kan träna ordentligt. Det ena ger liksom lite det andra och man blir mer motiverad om man kan köra allt i hela konceptet. 

Nåja får väl vara nöjd med att ha fått promenera i regnet idag som motion och träning.



Tripp, trapp, trull.. 

Hoppas på bra sömn i natt. Känner att jag ligger väldigt efter med sömnen. Men det är ju inte direkt konstigt. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0