Onsdag idag

Idag har jag ätit lunch med Jenny och Emma! Lika trevligt varje gång och det har blivit lite av en veckotradition att äta lunch tillsammans en gång i veckan. Ibland ute och ibland hemlagat hemma hos någon. Idag blev det en pizza på pizzerian 2 minuter hemifrån mig. 

Efter lunchen gick jag med hundarna på en längre promenad utan barn. Så skönt att gå med dom utan vagnen. Så mycket enklare då även om vi stötte på lite små problem. 


Han bara mata Evan innan jag sen åkte och hämtade min finaste prinsessa. Var jätte roligt när jag kom till dagis då alla barnen på hennes avdelning stod och dansade och skrattade till musik. Lite discokänsla!😃

I bilen sa Elina att hon ville till lekparken men eftersom jag kände att det var svinkallt ute idag så sa jag att vi kunde vara inne och baka istället, så det gjorde vi. En hallon/blåbärspaj fick det bli med hemmagjord vaniljsås som vi åt till efterrätt efter middagen. Så mumsigt!😋








MUMS!!

Nu blir det bus med Elina och gos med Evan innan läggdags.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0