Sjuklingen är hemma idag igen och resten av veckan

Sjukstugan fortsätter här hemma så går inte i många knop. Däremot åkte vi med Jenny och köpte hästmat innan och lämnade den i stallet. Tänkte att det inte är så ansträngande plus att Elina får se nåt annat än här hemma en liten stund och klappa Jennys häst som lite tröst för att hon är sjuk. Vi blev även bjudna på lunch så det tackar vi för!☺️

Elina ville köpa äpplen till Sammy så det gjorde vi också. 



Elina älskar verkligen hästar och det är så kul att se hur glad hon blir när hon får vara med dom och klappa och borsta. Hon fick även sitta lite på Sammy idag så det var ju toppen. Lyckan var total för Elina som satt med ett stort leende. Min fina, envisa lilla tjej som nu sover här hemma i soffan. Slocknade direkt när vi kom hem. 


Måste erkänna att jag saknar min stora bjässe enormt när jag träffar andras hästar. Men min tid kommer väl... Någon gång hoppas jag.😕 


Nu ska jag dricka lite kaffe medans båda barnen sover. Försökte ta en kopp för en stund sen men då ville lillemannen ha uppmärksamhet och "prata" men mig så kaffet hann bli kallt. Lille sötisen!






Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Wow vilken häst! Verkligen bred över ryggen! Måste varit härligt barbacka!

Svar: Kul att du tittat in här!
Ja han är supermysig att rida barbacka. Världens snällaste min Jacson. Hoppas på att kunna ta hem honom igen efter fodertiden men får se hur det blir.
Jenny Säfström

2016-04-24 @ 22:13:54
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0