The naked truth

Som många vet så tävlade jag i bikinifitness precis innan min graviditet med Evan, och kom på en 5:e placering i debuten. Under 6 veckor körde jag så stenhårt jag kunde för att hinna i formen jag ville ha i tid till den tävlingen, och tävlade mot dom som dietat i ca 6-10 månader. En stor jäkla utmaning! Och nu efter denna graviditeten så är utmaningen nu att ta mig i form igen sakta men säkert så kroppen hinner läka ordentligt samtidigt. Svårt att inte gå för fort fram men jag ska skynda långsamt och jag hoppas att jag kommer i hyfsat bra form inom 1 år. 

Första träningspasset var som sagt igår, 4 veckor efter förlossningen. Allt är lite instabilt och kroppen är "sladdrig" men jag ska lyckas igen. Min vilja kommer vinna över allt i slutändan och jag vill bli "tight" igen, lyfta rumpan, få definierade muskler och konturer och få en awsome kropp trots alla bristningar, celluliter och åderbråck jag dragit på mig. Jag vet att jag kan och jag kommer ta mig i mål igen med mina tigerränder! Grrrr! 😘



Ska försöka dokumentera bilder vart efter min kropp utvecklas. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0