Bara lite lite kvar...

Nu är snart altanen helt klar. Bara pyttelite kvar som ska fixas i morgon. Ska bli så skönt att sova nu, är supertrött. Var ute på kvällspromenad med Harry för en stund sen och postade ett brev. Sen har jag plockat undan lite i vardagsrummet samt vikt tvätten som var klar. Massor att göra hela tiden, tar aldrig slut.

Nu måste man snart börja ladda om för vår resa också. Vi åker ju på söndag, till Kreta. Och jag känner mig helt off om jag ska vara ärlig. Men det blir nog bra när vi väl är på plats. Ska kolla på lite sommarklänningar i morgon och se om jag hittar någon som passar. Jobbigt det där att jag inte kommer i mina kläder nu ju.

Men nu säger denna trötta morsan god natt! Så får ni sova så gott ni med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0