Först av allt idag vill jag säga TACK!

Att komma hem är alltid skönt, men igår var det helt underbart! Robin och Linda, mina idoler och förebilder när det gäller hemmet och att ta tag i saker har varit här hela veckan när vi varit iväg och fixat. Robin byggt och målat. Och Linda organiserat och städat/tvättat.

Att komma hem till nya fräscha rum på övervåningen som inte längre ser ut som "hej kom och hjälp mig" känns helt otroligt! Och att mötas av att allt ligger i ordning och att saker är sorterade, alltså tack!

Jag förstår inte hur ni gör eller var ni får er energi ifrån men jag önskar bara att jag var lika bra som ni. Bi är så jäkla bra!

Och det som verkligen gjorde mig extra glad var att det på en av väggarna hade kommit upp foton på barnen för första gången. Det har liksom inte gått innan pga vårt kaos. En liten fotovägg med ett jätte fint budskap. Rakt in i hjärtat!❤️

Några av bilderna kommer bytas då jag vill ha med Christer på bild också och sen kommer jag köpa ramar att sätta dom i. Men denna inpiration till att få det fint och att det faktiskt går här hemma. Tack!

Sen vill jag även säga ett superstort TACK till min mamma som har passat mina älskade djur Harry, Rafflan, Agda och alla små fiskar. Guld värt!!



Kommentarer
Postat av: Marie

Fantastiskt!!!

Svar: Ja hur bra som helst
Jenny Säfström

2016-08-22 @ 12:09:12
URL: http://marieangel.blogg.se
Postat av: Linda

Tack fina du! :) Jag ska köpa mer fotopapper i veckan så skriver jag ut resten, bl.a. Dem på Christer! Haha sen kan du dela de bilder du vill ha med mig via dropbox. Annars så kommer jag och plockar dem på ett SD-kort.

Kraaaam

Svar: Ja jag får lära mig dropbox bara.😂😁
Ni är så snälla som hjälper oss. Det behövdes verkligen. Äntligen händer det nåt!
Kram
Jenny Säfström

2016-08-22 @ 18:54:24
URL: http://lindamark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0