Första dagen på Kreta

Igår när vi kom fram började vi med att äta. Jag var så hungrig så jag typ inte visste vart jag skulle ta vägen.😁 sen tillbringade vi lite tid vid poolen utan att bada. Det var molnigt och både jag och Elina var så trötta så vi till sist bestämde oss för att vila en stund. Skönt att få sova en stund efter att ha varit uppe sen innan 4 på morgonen. När vi sen vaknade så gick vi ut och åt middag hör i närheten. På vägen möttes vi av både små söta katter och det gulligaste som finns!!! Små hundvalpar!😍😍😍 inga gatuhundar då mamman satt fast i en kort kedja. Tyckte ändå synd om dom då hon knappt kunde gå någonstans och valparna kunde springa ut på bilvägen som låg precis intill.

Vi åt mat på en liten grekisk restaurant där Elina fick en supergod färskpressad apelsinjuice. Lyxigt!

Nu ska dag nummer två fortsätta med mer sol och även bad.

Lyckades bara ladda upp en bild då wi-fit är dåligt. Ni får se fler bilder sen eller när vi kommer hem igen. Får se om jag lyckas hitta bättre nät någon annanstans där vi är sen. Här på hotellet är det knappt att det funkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0