Första dagen

Då var första dagen avklarad här i Ystad. Vi har idag promenerad hem till min kusin Caroline och tittat på deras gigantiska hus på ca 600 nånting kvadratmeter och så har Elina lekt lite på deras tomt tillsammans med deras yngsta dotter Lycke. Sen lånade vi med oss Lycke hem till mormor och åt lite lunch för att sen fortsätta mot ett tivoli i närheten. Tjejerna hade superkul och har åkt massa och lekt här hemma efter det.

Självklart hittade Harry en plats i solen här på en gång. Han har legat där och spanat på folk som går förbi och skällt lite.😁

Efter tivolit tvärdäckade jag i soffan här. Helt slut verkligen. Så skönt att få sova en stund ostört och det är verkligen gott med riktig husmanskost nu efter en vecka med skräpmat under altanbygget. Vi har det bra med andra ord och nu ska jag gå och lägga mig. Barnen sover redan så ska krypa ner bredvid Evan och hoppas på en god natts sömn.

I morgon ska vi hälsa på Sophie och Christian en sväng, Beautys uppfödare. Ni vet den snygga skimmeln jag hade innan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0