Hej soliga dag!

Idag har vi lekbesök till Elina här hemma. Kusin Julian är här och dom röjer runt som bara den. Allt ifrån kojbygge till tågbanebygge, billekar, jagas ja fullt ös!

Jag har haft Evan och Christer har kört flera vändor till tippen idag igen så nu börjar vår baksida se mer och mer "ren" ut igen.

Barnen har ätit pannkakslunch ute och jag satt med min cournfilé, potatisklyftor och grönsaker UTAN sås.

Matteboken är öppen och jag försöker klura. Det går trögt, men det går i alla fall. Har svårt för logiken men det ska nog sitta snart om jag bara nöter på.

Däremot tar jag nu en liten paus från tänkandet då våra nya kapslar med fikade kommit.😋 Sitter ute med min hunk som käkar munkar. Ok jag har smakat lite😁 men sen får det vara bra.

Ska hinna räkna lite mer sen innan jag drar till gymmet och möter min nya bikini-fitness kandidat Nina. Yes vi satsar båda mot tävling 2017 så nu är det bara börja bygga igen. Heja oss!👏🏻💪🏻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0