Hela långa dagen torsdag

Denna dagen har känts väldigt lång faktiskt för en gångs skull. Annars brukar ju dygnet ofta ha för få timmar. Kanske det beror på min träningsvärk from hell, som gör mig så orörlig och stel. Har tränat med Ninatvå dagar i rad, först rygg/axlar och igår blev det ett benpass. Enligt mig helt klart den värsta träningsvärken.

Startade dagen med grötfrukost innan jag skyndade iväg till min mattelektion. Blev lite klokare på vissa delar men känner mig ändå rätt lost fortfarande. Men jag var taggad i alla fall!☺️

På lektionerna fattar jag ganska bra tycker jag men sen när jag ska försöka mig på uppgifterna hemma så får jag black out. Kommer inte ihåg nånting nästan. Jobbigt, men hoppas det ska släppa. Ska försöka räkna i morgon igen.

Mormor Jessie kom förbi med Harry idag äntligen. Min lilla hund, min tjockohuahua.😍(han är så tjock)☺️ Hann ju bara träffa honom i några timmar här hemma när vi kom hem från Kreta innan Jessie kom och "snodde" med sig honom hem till sig. Hon hade också saknat honom pluss att hon skulle ha Maja där, Janes lagotto. Så han har bott hos henne sen i måndags.

Lagade lite lunch och hinka i mig kaffe. Tröttheten slog till tillsammans med mer träningsvärk, aj!!😂

Sen har jag faktiskt ägnat mig åt lite trädgårdsarbete. Klippt häcken med min nya häcksax, klippt gräset på framsidan, rensat rabatten och sen sopat ihop allt och lagt ner i säckar som Christer åkte med till tippen. Han körde två vändor med massa annat skräp också. Baksidans gräsmatta får vara så länge. Måste ju ändå vända hela den för att få fint gräs där igen så det får bli ett senare projekt.

Efter allt arbete var det skönt att sätta sig en stund i soffan och mysa med lillprinsen. Mysis!😍

Christer fixade middagen och sen gick jag och Elina på promenad med Harry. Känns som vi hunnit mycket idag. Ibland är det bra att behöva bli upptvingad tidigt.

Behöver jag ens säga att jag känner mig helt slut nu. Blir nog sängen om en liten stund. Sova och ladda om för matteplugget i morgon samt ännu ett träningspass med Nina.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0