Plugg och träning

Med både en bra, nyttig frukost och sen en nyttig lunch så har nu denna veckan startat mot nya mål. Jag börjar plugga matte och ska även försöka bli bättre med både kost och träning igen. Minska på sötsaker men inte undvika helt.

Har sovit fantastiskt i VÅR egen säng i natt trots bebis som väckt mig. Jag känner en lättnad av att vara hemma igen samtidigt som min stress smyger sig på. Jag har många saker jag vill hinna med men måste prioritera om lite nu när min Mattekurs startat. Så inlägg från semestern med bilder och så kommer men det är inte prio ett att sitta med bloggen nu. Det gör jag när jag pausar en stund från matteboken.

Nu ska jag gå över till Jenny och sätta igång. Vi ska slå våra (o)kloka huvuden ihop och försöka plugga ikapp nu. Eller jag ska plugga ikapp och hon måste hjälpa mig komma igång. Har köpt det som behövs så nu kan jag inte komma undan. Kör bara kör!!



Kommentarer
Postat av: Jennysen

Varför ska du plugga matte? :)

Svar: För att få högskolebehörighet☺️
Jenny Säfström

2016-08-23 @ 20:53:01
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0