Jobbhelg

Denna helgen har varit full med jobb. Stress och massor att göra där verkligen men man har inte hunnit med. Julhandeln är ju i full gång och kunder kryllar det av. Men idag är jag återigen ledig och hemma med båda barnen. Elina har jullov och vi ska denna vecka försöka fixa det sista inför julafton. Jag ligger efter då jag varit sjuk i 1,5 vecka ju. Ska börja ta tag i tvättkaoset här hemma, sen åker vi och hjälper Emma med hennes unghäst innan vi eventuellt sen fortsätter med lite julgandel själva. Vi får se vad vi orkar. Evan är ju inte helt frisk så mycket hänger på honom. Lilla stackaren har nu börjat hosta också. 



Har startat igång en provvecka med photoshop och lightroom också som jag vill lära mig. Jag som ät tekniskt okunnig och fattar nada kommer nog få sitta många timmar innan poletten trillar ner, men jag vill och SKA lära mig. vill kunna göra mina bilder jag götar med systemkameran ännu finare och lära mig redigera. 


Hoppas ni får en fin måndag! 



Kommentarer
Postat av: Lillemmish- mode - inspo - mamma till wille

God morgon, God morgon!

2016-12-19 @ 08:34:06
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0