Chillidill

Landat hemma i soffan efter några timmars jobb och ska hinka i mig lite kaffe och försöka piggna till. Känner mig helt slut idag. Tittar på lyxfällan och gosar med Elina som ligger intill och tittar på sin iPad. Christer ska köpa med kinamat hem och sen blir det chill för hela slanten för min och Elinas del i alla fall. Christer har bandy ikväll så han kommer inte vara hemma. 


Kanske slänger in en tvätt i tvättmaskin om jag orkar annars tar jag det i morgon. Blir mycket sitta i soffan för min del sen hästen åkte. Har liksom ingen direkt lust med någonting längre. Allt känns bara jobbigt eller inte roligt. 

Tv:n har börjat bli min vän tragiskt nog. 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack snälla :) blir iofs en bit att bära tvätten om jag nu inte tar bilen :)

Är hundarna snälla så får dom gärna va glada haha.

Kaninen är kvar, hon som äger/ägde honom skulle hämta och avliva, men har inte ens hört av sig.

Kram Camilla

Svar: okej synd att den ska avlivas. :( nästan så jag får för mig att ta honom istället fast då blir han en utekanin/förrådet kanin. Har ju mina honor ute i uteförrådet. han är väl tam?Hundarna är snälla men kan vara lite "påträngande" ibland haha en är ju bara valp än så länge också så en del bus blir det
Jenny Säfström

2016-02-11 @ 18:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0