En lugn torsdag med mina djur

Jahapp få var det snart dags att hämta Elina på dagis för att sen åka och jobba själv. Mamma kommer hit och passar henne och hundarna tills jag och Christer kommer hem igen. Var precis ute i det soliga vädret med hundarna och himlar och pannkaka vad det var halt på vissa ställen. Fick verkligen gå försiktigt. 




Egentligen borde jag vika in tvätt och typ dammsuga innan jobbet men jag orkar verkligen inte idag. Skjuter på det igen. Jag vet jag är sämst! Haha!

Måste snart köpa mer hö till ninisarna igen. Dom hade ju slut på stora säckar när jag var där sist så fick köpa en liten. Och den räcker ju inte länge alls.



Dags att hämta lillfjomp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0