Hästar överallt


Så här ser det ut vart man än går där Elina varit i farten. Hästar, hästar, hästar... Hon älskar sina hästar och leker med dom varje dag. Även på dagis leker hon med hästar och hon säger ofta att hon saknar Jacson. När vi satt och ritade hemma hos mamma/mormor så skulle jag självklart rita en häst och sen en till, och en till.. Min hästtokiga lilla tjej. Mamma upp i dagen! Och jag tycker det är synd att jag inte kan erbjuda henne det "hästliv" jag hade önskat. Men man kan inte få allt tyvärr. 


Nu blir det film i sängen, somnade ju igår när jag nattade Elina så blev varken min varma dusch eller ett avsnitt av the 100. Suck för mig alltså. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0