Hej igen

Lite dåligt med uppdatering nu men här kommer en liten hälsning från mig i alla fall. :)
Har precis kommit in från baksidan där jag gjort rent i kaninburarna och släppt ut dom i sina hagar. Ska klippa deras klor senare idag också tänkte jag. Fotade dem lite när jag ändå var där ute, sötnosarna.
 
Suki var väldigt nyfiken på kaninerna. :)
 

Har även varit lite effektiv här inne denna förmiddag och kört tre maskiner tvätt, samt lagt nytvättade filtar i soffan. Nu väntar jag på att torktumlaren ska göra sitt så det går att lägga in allt i garderoberna sen.
 
Ska åka med Pia ut till hennes häst Conny (Confekt) om en liten stund också och hjälpa henne att behandla hans ben. Han har troligtvis hovskabb som många hästar med mycket hår på benen får lite då och då. Han stampar och kliar sig på bakbenen och jag har ju kvar sånt medel som jag behandlade Jacson med så då tänkte vi använda det. Kommer även bli lite kel såklart. :) Mysigt att få lukta på lite häst igen. Saknar det som bara den.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0