Ny design

Efter läkarbesök och presentshopping idag så har det varit en lugn dag och kväll. Snälla Linda kom förbi och hjälpte mig att göra om lite på min design. Hon försöker lära mig hur jag ska göra och hur jag förstår koderna. Klurigt värre och nu har jag försökt och försökt så ögonen går i kors. Får fortsätta försöka förbättra i morgon igen men hittills är jag ganska nöjd med det lilla jag lyckades göra. Hon visade olika sidor man kan ta hjälp av också så nu måste jag bara ha tålamodet att försöka mig fram tills jag prickar rätt i alla koder. 

Kanske gör om headern i morgon. Denna slängde vi ihop på 2 sekunder men är ändå rätt nöjd. Kan kanske ha den ett tag. Ska försöka byta och fixa med designen lite oftare så jag både lär mig och för att det ska bli lite roligare att kika in här. 

Läkarbesöket idag resulterade i heltidssjukskrivning så nu har jag ju faktiskt lite mer tid över till att pula och försöka lära mig. Jag vill ju verkligen kunna sånt här själv. Synd man har teflonhjärna bara när det kommer till tekniska prylar. Haha!!

Nu ska jag sova på all ny info och försöka mig på ett nytt försök i morgon. 
God natt! 

Elina och Adrian kollade på Nicke Nyfiken, eller "Nickefiken" som Elina säger. :)





Kommentarer
Postat av: Jennysen

Du behövde nog den sjukskrivningen! <3
Då kanske vi kan ses nån dag? Det var alltför länge sen :)

Svar: Ja jag känner det också. Känner mig rätt sliten så det var skönt att få det beskedet. Nu är det bara vila upp sig så man orkar föda sen. :)
Jenny Säfström

2016-02-20 @ 15:21:21
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0