En sån där trött dag igen

När energinivån är på noll så blir jag så lätt irriterad för minsta lilla. Har försökt vila typ hela dagen medans Christer var på leklandet med Elina bortsett från utevistelsen med hundarna, och ändå känner jag mig helt slut nu. 

Hundarna har levt rövare här hemma nu på kvällen och varit på sitt busigaste humör alla tre och Elina har hakat på och varken lyssnat på mig eller Christer. Så nu ska jag njuta när jag äntligen får gå och lägga mig. Torkat säkert 7 kisspölar bara sen jag kom hem från jobbet. Ska nog kolla upp så hon inte har urinvägsinfektion eller nåt för det känns inte normalt att hon går och småskvätter hela tiden. Får ringa på måndag igen och boka en tid. Pluss attjag måste ringa och kolla hur det går med remissen vi skulle få skickad till mälarhöjdens veterinärklinik för hennes tand som var trasig. 

En trött "tjockis" på jobbet idag. Börjar bli tungt nu. 



Elina hjälper till att moppa kiss. :)


Nu säger jag god natt och hoppas på en piggare dag i morgon. Jobbhelg och allt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0