Första dagen med valp igen

 
Tidningspapper på golven och ett ständigt kisstorkande. Haha! Hon är ju lite nervös så hon kissar på sig lite då och då. Hon har lekt lite med Mili på baksidan och tittat på kaninerna, och strax ska jag gå och hämta Harry hos Christers mormor som har passat honom. Så får vi se hur dom två reagerar på varandra. En i taget. Nu ligger hon och vilar lite här på golvet.
 
 
Känner mig lite trött idag. Fick springa upp några vändor i natt så ska nog bara ta det lugnt idag och bekanta mig med Suki helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Tina Fransson

Härligt med valp !
Jag har tre golden retrievrar och minns valptiden med blandad förtjusning ! 😊
Mvh Tina

Svar: Ja det blir verkligen annorlunda hemma nu. Gäller att hålla koll och börja sätta regler.
Jenny Säfström

2016-01-18 @ 13:35:46
URL: http://vinkelvillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0