God kväll torsdag

En dag med både läkarbesök och jobb. Så Christer har fått klara sig själv med hundar och barn fram till kl 17.30. Jag gick ut med alla i morse men sen har dom varit själva utan mig. Bra träning om inte annat för honom att vara själv med valpen. Han måste lära sig att uppfostra henne han med. Och nu på kvällen så tog jag med mig Elina och hundarna hem till mamma för hamburgermiddag. Suki var väldigt lugn måste jag säga. Hade trott att hon skulle vara mer ängslig men det gick över förväntan och hon låg så snällt bredvid mig. <3 

Som vanligt så åt Elina nästan ingen mat varken till lunch eller middag så hon får väl fortsätta gå på frukt och vällingdieten. :) tokfian. 

Min lilla busunge vid lunchen innan idag. Försöker prata sig ur situationen så hon ska gå och leka istället för att äta Christers köttgryta. :)




Nu är vi i alla fall hemma igen från mamma och Elina sover sött, så då ska jag passa på att mysa med hundarna en stund innan jag också kryper till kojs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0