Jobblördag och nu slapparkväll

Startade denna dagen med två separata promenader, en med bara Suki och en med Mili och Harry. Tränade på att ha Suki lös för första gången fast med kopplet kvar hängandes. Gick väldigt bra måste jag säga. Hon är ju fortfarande väldigt osäker ute och håller sig då ganska nära. Allt är lite läskigt enligt henne. 




Sen har jag jobbat under dagen och kom precis hem och har gett hundarna vars ett ben att tugga på. Lite lördagsgodis. 


Snart är middagen klar här också och jag är sååååå hungrig. Har inte ätit sen kl 11 idag. Hade ju ingen rast på jobbet idag när jag bara jobbade 5 timmar. Elina har somnat i soffan här efter ha varit hemma hos Jaya och Charlie och lekt och badat. Men som tur är har hon redan ätit så hon får sova en stund lilla tröttfian. <3


Då kan vi passa på att kolla ett avsnitt av Walking dead medans vi äter. :) 

Nu måste jag duka. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att slappa! :) Du ska ha 15 minuters rast. Gränsen går vid 4 tim och 16 minuter.

//Linda

Svar: Haha säg det till Rusta! Han smälla i mig en kexchoklad i farten iaf. :) idag är det bara på't igen, 5 timmar till.
Jenny Säfström

2016-01-24 @ 06:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0