Leka leka leka

Sovmorgon idag igen för min och Elinas del, tröttmössor som vi båda är. Jag är verkligen som en zombie nuförtiden och tröttheten går liksom inte över. Har köpt järntabletter nu som jag ska ta i alla fall och hoppas att dom ska hjälpa lite.
 
Idag har vi promenerat ute i snön med hundarna tills Elina började frysa och sen varit en snabbis i affären för att köpa lite fikabröd. Magda kom förbi med sina barn så dom har röjt här nu på eftermiddagen och åkte nyss. Elina var glad att äntligen få leka med lite kompisar. Tokfian, hon vill inte gå till dagis men hon vill ha kompisar att leka med. Och kompisarna är ju på dagis.
 
I morse fick jag agera kompis och leka med hästarna som är favoriterna just nu. Varje dag ska vi leka med dom och Elina vill bestämma allt. Vi byggde en hage av lego och lekte.
 

Nu ska jag titta på lyxfällan och sen laga mat. Fiskpinnar och potatis får det bli idag. Mums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0