Lite hästmys idag

Efter en väldigt slapp dag där jag och Elina sov bort halva dagen och sen bara ha varit i affären och köpt mjölk samt bytt däck på Christers bil som han fick punka på igår, så fick jag äntligen mysa lite med en häst. Pias lilla nyköpta Confekt "socker-Conny" Vi tränade lite ledarskapsövningar från marken då han är väldigt ouppfostrad och är som en bulldozer som bara plöjer allt i hans väg. Men det tog ca 10 min, sen gick allt som smort. :)


Väl hemma från stallet så gick jag 1 timmes promenad med hundarna på en gång. Massa frisk luft och sen en dusch på det. Så nu kan jag gå och lägga mig och känna mig nöjd. 




Typiskt bara att Elina vaknade så fort hon hörde att jag gick in i sovrummet. Så nu mutar jag henne att hon får se en film på iPaden så jag kan ligga och slappa åtminstone. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0