Lite kvällspyssel

Efter middagen så tog jag fram pennor och Elinas målarbok till henne så jag kunde fixa i köket. Christer tog ut hundarna och för första gången tror jag så satte sig Elina nöjt och ritade lite medans jag höll på. Sen kom Christer in och då ville Elina att han också skulle måla så då gjorde han det. :)
 

N
 
När jag var färdig med att plocka undan så fick jag också fylla i lite i målarboken, ganska kul faktiskt! Synd bara att jag inte fick göra klart för Elina.

Nu blir det att slappa i soffan en stund så får jag se om jag kanske ska ta mig i kragen och gå bort en sväng till gymmet för lite enklare övningar tillsammans med Jenny sen vid 21.


Kommentarer
Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

mysigt med pyssel

Svar: Ja fast ibland tror jag att vi vuxna tycker det är roligare än vad hon gör, haha! :)
Jenny Säfström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0