Superphoto, en rolig app när man har tråkigt

Idag blev det inte så lång hundpromenad som jag hade velat någon gång. Min högra sida krånglar i fogarna och jag har typ haltat på höger ben idag så allt har fått gå i slowmotion. Och på jobbet satte jag mig i kassan typ hela jobbpasset då jag ändå inte kunde göra nytta någon annanstans. Vissa dagar har jag ondare än andra och idag var en sån dag tyvärr. 

Lekte lite med appen superphoto innan idag och tycker bilderna blir väldigt fina. 




Och så en fin på älskade Jacson som jag saknar varje dag. 


Är verkligen en bit av mig som saknas när jag inte får ha häst. En tomhet inom mig som inget annat kan ersätta. Jag är en riktig hästnörd rakt igenom. 

Men men... Bara gilla läget och försöka acceptera. Ska snart försöka få med mig min otroligt pigga dotter som inte alls vill sova upp till sovrummet i alla fall. Ska muta med att hon kan få titta på film där i stället så kan jag få lägga mig i sängen. Min kropp är helt slut nu trots att jag knappt gjort nåt idag känns det som. Men innan vi går upp ska jag ut till mina små fluffiga kaniner och ge dom lite mat och morötter så dom klarar sig under natten samt klappa dom god natt. Mili ska få sin medicin och fiskarna lite mat. 


I morgon ska jag försöka väcka Elina lite tidigare. 
God natt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Fina bilder på söta djur :)

Svar: Tack! :)
Jenny Säfström

2016-01-08 @ 08:43:45
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0