Verkligen en slapp dag idag..

Idag har verkligen varit en slappardag från morgon till kväll. My tittade förbi en snabbis förut och det är väl typ enda gången fram tills Christer kom hem som jag och Elina inte låg i soffan. 

När Christer kom hem käkade vi middag och sen flydde jag hemifrån en stund till Ica Maxi. Behövde handla lite och jag som egentligen tycker att det är jätte tråkigt att gå i mataffärer valde frivilligt att åka dit för att se nåt annat än huset idag. Och nu har jag precis kommit in från kvällspromenaden med hundarna och ska gå och lägga mig. 

I morgon ska nya naglar göras och sen vet jag inte om det blir jobb eller inte. Chefen har inte skickat nåt schema till mig för denna veckan som kommer så får väl bli en överraskning. 




God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0