Idag, igår, i förrgår

Alltså hur sämst får man vara på att gå in här och uppdatera🙈 jaja....

Hade i alla fall en jätte trevlig dag med Nina i onsdags. Vi satt ute mesta tiden och snackade massor. Och pajen blev smaskens!😋

I torsdags började jag röja lite, eller typ i vardagsrummet i alla fall. Så nu är två sopsäckar påbörjade. Men är fortfarande sjukt rörigt här hemma. Orkar liksom inte vara inne och fixa när man kan vara ute i det sköna vädret.

Tomma hyllor nu och ska bara ställa in det absoluta nödvändigaste av Elinas saker. Resten ska upp på hennes rum. Hästarna är ju favoriter så några sådana får vara kvar nere.

Igår var vi ute i Sorunda hos Emmas föräldrar. Elina ville leka med Isa och Meja och dom tre hade superkul! Jag och Emma och bebbarna tog det mest lugnt. Var trötta och slappa i soffan. Fast vi hann i alla fall både klappa lite på fåren och gå och klappa hästarna i sommarhagen. Jag försökte flirta in mig lite hos ponnyn Mackan lite extra. En inackordering som ägaren inte riktigt har tid med, så jag ska ev börja pyssla lite med honom. Han är en 8 årig B-ponny från Irland. Förmodligen har han där blivit illa behandlad för han är väldigt skygg. Ett perfekt projekt för mig!! ☺️ han är såå söt! Och perfekt att han är ponny. Visst jag kan inte rida men Elina kan så småningom kanske om han börjar bli trygg med mig. Ska satsa lite på inkörning tror jag.

Fina, söta lille Bally Mac P vågade sig fram när jag mutade med lite gräs. En liten blivande⭐️

Käkade korv med bröd gjorde vi också.

Elina var lagom glad när vi gick ifrån hästarna och hon fick ha Evan i knät en stund.😂 Så går det om man inte vill gå och "måste" åka vagnen.

Och idag ska vi faktiskt också åka ut dit är planen. Kanske bada i poolen om den inte är för kall. Tjejerna hade så kul igår så dom ville leka idag igen. Jag och Emma tänkte ta in och pyssla lite med hästarna idag också.

Evan laddar med sin "hemmabio"😂 medan Elina fortfarande sover.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0