Sjukstugan fortsätter här hemma

Nu har jag även lyckats smitta Evan, great...😩 Han är täppt i näsan när han ligger ner så jag har i princip bara sovit dryg 3 timmar i natt. Kommer bli en tuff dag känns det som. Hoppas att Elina är frisk när hon vaknar i alla fall. Jag är på bättringsväg även om jag inte är helt frisk, men Christer hade ont i halsen i morse han med. Så tråkigt när familjen är sjuk. Och man tycker ju särskilt synd om barnen. Stackars liten som inte kan sova ordentligt.

Just nu sitter han här min lilla skatt och tittar på Elinas iPad. Babblarna is the shit! Han är i alla fall glad trots lite sömn.❤️ Själv ska jag fixa lite frukost till mig själv. Hoppas Elina sover lääääänge idag så hon är utvilad och glad när hon vaknar. Hon somnade så sent igår så hon behöver också sömn. Känns som vi ligger back på den biten lite allihopa.

Hoppas på en lugn dag idag!
Vad gör alla ni andra? Hoppas ni är friska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0