Vilken dag

Vilken bra dag detta blev! Älskar ju att vara ute på landet så idag har jag njutit. Och vet ni, jag badade i poolen jag med och tyckte till och med att det var riktigt behagligt och skönt i vattnet. Det enda som gjorde att jag klev upp relativt fort var för att Evan började gråta. 💕

Har inte tagit några bilder idag nästan. Bara när jag var med den söta lilla ponnyn. Tänkte inte på att fota när vi satt och snackade och hade trevligt. Och tjejerna har lekt HELA tiden precis! Dom har haft SÅ roligt! Älskade fina tjejer!

Och den lilla ponnyn, fy så söt!😍 och han var så duktig idag. Jag provade att tömköra lite och jag tycker att det gick över förväntan ändå. Han försökte vända några gånger och springa iväg en gång men lugnade sig snabbt ändå. Duktig kille. Emma tror att han fått göra lite som han vill tidigare så han försökte väl se lite smithål kan jag tänka. Var så kul att få göra nåt vettigt i hästväg igen.

Så sjukt söt!!😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0