Vilken härlig dag vi fick

Igår åkte vi ut till Sorunda där Emmas föräldrar bor. En jätte mysig liten hästgård med pool och underbar natur runt omkring. Alltså behöver jag ens säga att jag vill bo så.❤️

Emma var husvakt så då passade vi på att vara där. Vi åt pizza vid poolen och och bara njöt. Meja och Elina badade i det kalla vattnet, hoppade studsmatta, lekte i stallet med en låtsashäst, sprang runt, kissade i gräset, plockade bär och körsbär och hade verkligen superkul! Vi gick även ner till sommarhagen och klappade hästarna och så hälsade vi på Emmas föräldrars två får Greta och Rita. Så himla snälla och söta!😍 Harry och Siri hade också kul och busade mellan varven och skällde om vartannat. Typiskt småhundar!😝

Senare på eftermiddagen kom även Christer och Andreas och satte igång att börja grilla. Så vi åt en supergod middag och Emma och jag slängde ihop en knäckig rabarberpaj med vispgrädde till efterrätt på gårdens rabarber. Så himla mysigt! Jag älskar verkligen landet!

Tack Emma och Andreas för en underbar dag!❤️ Detta behövde jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0