En lugn stund

Regnet fortsätter och vi har mestadels varit inne idag. Bortsett från hundpromenader. Elina gick med mig i skogen innan på stigen som finns bakom farmors hus. Ramlade i en vattenpöl och lekte häst som hoppade över stock och sten. Dyngsura byxor när vi kom in men en otroligt glad liten tjej. Hon säger att hon älskar att gå i skogen. Hundarn gillar också skogen. Mycket att lukta på och roligt att få springa lite.

Men nu sover båda barnen och hundarna så här är det lugnt och skönt. Jag kan pilla med telefonen och dricka mitt kaffe i lugn och ro. 


Innan Evan somnade så låg han och pratade med farmor.


Undrar hur mycket kaffe jag kommer dricka här denna helgen. Har redan hinkat i mig några stora glas latte macchiato. ☺️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0