Från kaos till lite lugn äntligen

Idag fick Elina vara hemma eftersom hon somnade så sent igår och jag tänkte att jag inte orkade bråka med henne på morgonen när hon var trött. Men tji fick jag. Dagen har varit kaos och hon har bara trotsat hela tiden och gjort precis tvärt emot vad man säger. Att bara ta sig ut med hundarna har varit en utmaning idag och därmed så förfaller Sukis träning när jag hela tiden måste tjata på Elina. Det som känns mest jobbigt är ju också att hon mest är så här med mig. Med andra är hon hur snäll som helst. 

Men men.. Har i alla fall fått lite gjort här idag även om jag velat hinna göra betydligt mer. Hann dammsuga nedervåningen och plocka undan alla leksaker överallt i alla fall. 

Nu blir det lite kaffe och en tidigt hamburgermiddag.




Ska iväg senare på ringträning med Suki så vill att Elina ska äta innan det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0