Här var det blommor

Idag har jag och Evan faktiskt varit iväg först hos mamma på lite kaffe och smörgås, och sen till blomsterlandet för att köpa lite blommor att plantera på framsidan. Köpte även rabattkant och 4 säckar jord. Svängde sen förbi Rusta och köpte presenter till Elinas fröknar innan vi hämtade henne, går ju sista dagen i morgon innan sitt långa sommarlov. Och sen efter sommaren är hon ju så stor så hon får gå upp till "storbarnsavdelningen."

Väl hemma så satte vi igång både jag och Elina. Grävde upp jord och grästuvor som vi kastade och sen vände den horden som redan fanns innan vi lade på den nya planteringsjorden. Höll väl på i ca 2 timmar allt som allt med lite pauser för att göra lille Evan nöjd också som fick sitta i bilstolen och titta på tills han blev hungrig och trött, och till sist somnade i vagnen.

Fint blev det i alla fall även om man kanske skulle köpt några blommor till så jag kunde gjort allt lite tätare. Men men... Mycket finare nu än innan. Så nu skulle man egentligen behöva måla huset också så väggen bakom blir vit igen. Haha!

Och nu på kvällen har jag varit iväg och fått ryggbehandling så förhoppningsvis kommer jag sova gott i natt och vara mer avslappnad på morgonen i morgon. Har ju så mycket spänningar och låsningar överallt så det tog ju nästan 2,5 timme att gå igenom mig. Gjorde så där "ontskönt" och nu är jag helt tung i huvudet. Ska dricka lite mer vatten innan jag kryper ner bredvid Evan och sover.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0