Hej solen

Idag har jag kört en riktig utedag tillsammans med Emma. Vi har promenerat med Hundar och bebisar, samt käkat lunch på uteservering. S nu är mina fötter alldeles ömma. Hundarna är trötta och har druckit massor. Elina är hämtad från dagis och leker ute på baksidan medans jag är här inne i en sekund bara och svalkar mig. Gick förbi Lidl och köpte bodys till Evan dom andas bättre med lufthål i, två par harembyxor till mig själv och ett oranget linne till Elina. Alla nöjda! Billigt är bra ibland när man inte har pengar och då får Lidl duga, haha!




Idag hade Elina nya skorna på också som farmor köpte till henne i helgen. Glittrigt värre!!


Dags att göra lite kaffe så jag orkar med resten av em/kvällen utan att somna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0