Lite mer Suki och lite mer slappande emellan.

Tacolunch hos Henny efter min vila idag som smakade perfekt. Sen har jag i princip bara tränat Suki, promenerat med båda hundarna och hämtat Elina innan vi sen åkte hem till mamma/mormor och drack lite kaffe och åt pizza. Mysigt! Jag gillar att umgås med min mamma! Hon är så snäll! Sen åkte jag av misstag hem utan min telefon så det var bara att promenera dit igen och hämta den när jag ändå skulle ut och träna med Suki igen. Passade på att träna koppelgående och så hade vi tågterapi. Hon är ju rädd för tåget. Gick ganska bra faktiskt. Tycker hon var duktig, men väldigt svårflirtad när hon blir spänd. 

Här går hon med löst koppel och svans upp = jackpot! 



Känner mig väldigt nöjd över vår träning än så länge. Även om set är hur mycket som helat kvar som ska tränas. Klippte klor idag också på båda hundarna.

Så nu efter ännu en hundträningsdag så ska jag få lägga mig i sängen och bara slappa innan jag somnar. Och mysa med denna lille goding som fortfarande är vaken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0