Myspromenad i det otroligt fina vädret


Wiieeee!! 
Nu har jag precis kommit hem efter en mysig förmiddag med Emma och lilla Aston. Det blev Aston istället för Jack som dom trodde innan. Så nu har äntligen Evans bästis fått ett namn!❤️ 

Vi har promenerat en lång promenad med alla hundar och gick även idag ner till sjön så hundarna fick svalka sig. Jag och Emma hade också önskat att hoppa i nästan, var ju så svettigt. Så superfint och varmt väder så det inte är klokt. Härligt som bara den! 

Så just nu sitter jag i soffan och ska äta sen lunch och slappa lite innan det är dags att hämta Elina. Kycklingmatlåda, vatten, kaffe och en smarrig toast. Mmmm så hungrig!


Sen ska vi vidare hem till Marie så Elina och Julian kan leka. Hon är barnvakt idag så då passar vi på.😊 

Skönt att sitta här inne en liten stund faktiskt även om luften typ står still. Ska njuta av mitt kaffe nu medans Evan sover i vagnen. Han är helt slut i den här värmen lilla skrutten. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0