Stökig nattning

Alltså när man börjar natta barnen kl 19.45 och ena barnet somnar på stört, och det andra inte vill sova alls, då känns det ganska misslyckat när klockan hinner bli 22.34 innan barn nummer två somnar. Fast jag kan ju erkänna att jag gav upp typ 20.30 och började tvätta 2 maskiner tvätt samt vika in den rena tvätten från tidigare idag. Elina ville minsann gå och kissa 3 ggr, bajsa 1 gång, hjälpa mig vika tvätt, leka lite till med sina bilar, dricka vatten, äta en liten bit banan och sen äntligen var hon trött sa hon och så somnade hon på 10 min. Phuuuu! 

Så nu har jag slängt in alla blöta kläder i torktumlaren så får den gå nu när vi ska sova. 


Vilken kväll alltså! Ska nog testa i morgon att Elina inte sover på dagen. Jaja nu fick jag ju lite gjort i alla fall med tvätten. 

God natt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ni vet om att man kan ta bort klister märkena va? ;)

Svar: Haha ja jag VEEET! 😂 andra gången du säger det nu. Haha! Dom stör mig inte. 😜
Jenny Säfström

2016-06-21 @ 00:29:00
URL: http://WWW.lindamark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0