Stranden idag


Hallå hallå! Sitter med Evan i famnen just nu och Elina tittar på barnprogram. Idag har vi spenderat dagen vid Rudan och badat och busat med Jenny och två av hennes barn och Cissi med hennes tre barn. Vi har verkligen haft det hur mysigt som helst och till och med jag gick ut i vattnet upp till midjan. Längre kunde jag inte gå då min bikiniöverdel var för liten för tillfället. Mina tuttar är ju något större nu när jag ammar än i vanliga fall. Hade tagit med pannkakor till alla barn som tog slut i rasande fart. Smakade också två stycken. :) 


Min kropp är verkligen ingen fröjd att se på tycker jag men det bjussar jag på. Den kommer i form sen när jag inte har ont i den. Allt tar sin tid.

Evan sov ganska mycket men när han var vaken fick han stå och hoppa lite i sanden vid lekparken. Mys!


Hundarna har varit här hemma med mamma under tiden så jag tänkte gå en långpromenad med dom senare när det är lite svalare ute. Kände inte att jag kunde ta med dom idag. Skulle bli för rörigt tyvärr. 

Hoppas på att Christer kommer hem snart med vår fredagspizza. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0