Till försäljning

Vi kom hem så sent igår så orkade inte uppdatera mer men vi hade en bra kväll med god grillad mat. 

Nu sover båda barnen här hemma efter den sena nattningen igår. Även om våda sötisarna somnade i bilen på vägen hem så vart det ändå väldigt sent så jag försåt att båda är trötta idag.


My har varit här tillsammans med sin systers son Miles på lite fika. Väldigt trevligt tycker jag. Har saknat henne massa. Vi har ju inte träffats på jätte länge så äntligen fick vi till en liten ledig stund samtidigt. 

Annars har jag klippt gräset på framsidan och släppt ut kaninerna i hagarna. Och så har jag varit fuktig och lagt ut lite klänningar till försäljning på Facebook. Kommer ändå aldrig använda dom igen då dom är för små eller känns opassande nu när jag blivit mamma. Så om någon är intresserad här så vill jag ha 50 spänn styck. 

Strl från vänster: 34, XS, S

Strl från vänster: S, 40

Är i stort behov av pengar så ska nog se om jag har nåt mer som går att säljas. Passa på nu när barnen sover. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0