Dags för läkarbesök

God morgon! 
Nu sitter vi i bilen på väg till Huddinge sjukhus igen för en läkarkontroll av Evan. Mycket kontroller när dom är så små men det är ju bra det så man vet att han mår bra. Just nu sover han under filten.❤️ 

Känns som det enda jag gör hela tiden nu är att stirra på honom. Söt som socker och helt underbar. Man glömmer ju så fort att dom faktiskt är så här små när dom kommer. Växer alldeles för fort! 

Tog en bild på honom och Christer i morse också när dom sov bredvid varandra medans jag gjorde mig i ordning. 😍


Senare under dagen kommer farmor komma förbi och hälsa på Evan och självklart busa med Elina. Och efter det så är vi bjudna hem till mamma för fika och middag så även mina syskon och Charlie får träffa honom. Lever verkligen i bebisbubblan just nu.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk på att inte använda fleece under längre stunder. Fleece är gjort av plast och de kan ju inte reglera temperaturen så bra så de svettas av fleece då det inte andas som bomull. Så i vissa fall har det lett tills PSD... :( men det vet du säkert! :)

Kram kram

Svar: 👍🏻
Jenny Säfström

2016-03-25 @ 09:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0