Det ska börjas i tid

När vi var på Rusta innan idag så testade Elina att springa på promenadbanden.



Ja man ska ju motionera så lika bra att börja i tid, eller?? ☺️ 

Själv vart jag träningssugen när vi efteråt åkte förbi gymmet och fick se Christers bil där. Så vi stannade till och gick in och sa hej till honom. Alla så hurtiga där inne och själv vaggade jag fram som en pingvin. Lär dröja ett tag till innan jag kan komma igång igen. Men fick min träning nu på kvällen när jag och Elina gjorde rent till kaninerna. Puhh allt är ju 10 gånger tyngre nu och ryggen när man böjer sig flera gånger känns ju som att den ska gå mitt av. Bäckenet och ischias bråkade också så det tog lite längre tid än det brukar men minerna blev nog nöjda ändå som fick vara ute och skutta lite längre under tiden då. 

Agdas dumma ögon som aldrig vill sluta rinna. Men som tur av så störs hon inte av det enligt veterinären så bara hålla rent. 


Och nu har Elina precis velat prova att kissa på pottan igen, dock utan resultat. Men så duktigt ändå att hon ville testa så det blev en liten sockerfri chokladbit som belöning och sen en flaska välling. Så nu är det bara tandborstningen kvar så är vi redo för natten.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0