Ett veterinärbesök snart då

Igår kväll när jag nattade kaninerna såg jag att Rafflan kissat rött/blod. Och jag vet ju att kaniner kan göra det ibland utan att det är allvarligt men så i morse när jag kom ut så hade hon kissat lika rött/blod igen. Och dessutom så verkade hon lite slö och ville inte äta. Så nu misstänker jag att det kan vara nåt allvarligare ändå. 

Försökte få tag på veterinären här i Haninge i förmiddags men då var det nåt möte där. Så hick jag ut nu igen och kollade till henne och hon har fortfarande inte ätit så nu ska jag packa in barnen i bilen och åka in till Roslagstull istället. Mamma är snäll och följer med och hjälper mig då Christer har bandy sen. Vet ju inte hur länge vi kommer få sitta där. Är rädd att det ska vara något med njurarna. 



Håll tummarna att allt går bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0