Idag ska vi till farmor

Haha jag började på ett inlägg igår men sen kom jag av mig mitt i allt och då glömde jag bort att jag inte skrivit klart, och nu har det försvunnit. Men men..

Det enda vi gjorde igår var att köpa två nya bodys, två par byxor och strumpor till Evan. Märkte här hemma att alla små vi hade här hemma mestadels var rosa. Så nu har han nånting att ha på sig i alla fall. Vi var ute i sista stund så hann inte bli något mer förutom en glass till Elina och en ny amningsbh till mig.😊 

Så idag inviger Evan de nya kläderna när vi ska åka hem till Farmor sen. 


Men först ska vi äta lite frukost och gå ut med hundarna innan vi åker. 

Christer och Elina kollar på babianer på iPaden och diskuterar. Hon är så frågvis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0