Jag bara sover och sover

Idag har jag typ sovit hela dagen. Ett litet undantag för ett varmt bad för min onda rygg och lite handling av nya järntabletter samt nappar till bebis och Elina. Så nu är snart BB-väskan färdigpackad. Det enda som saknas där i nu är våra tandborstar, men dom lägger vi i innan vi sticker sen när det väl blir dags.
 
Kokade alla nya nappar för en stund sen och Elina är nöjd som fått välja till både sig själv och bebis.
 

Är konstigt nog inte ett dugg nervös inför förlossningen. Går typ bara och väntar på att allt ska dra igång. Så den smärtan är nu väldigt välkommen!
 
Tänker fortsätta vila så mycket jag kan ifall att det blir en utdragen förlossning som det blev med Elina. Kan ju alltid hoppas på att denna går på mindre än 30 timmar, haha!!
 
Inte bara jag som är trött just nu i alla fall.

Säger god natt redan nu och går ut och nattar kaninerna. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0