Kanske är det någonting på G, hoppas!!

I natt har jag sovit dåligt. Dels pga att Elina hostat men också för att jag haft lite sammandragningar. Jag hoppas verkligen att det är på väg att hända nåt nu. Har även haft lite sammandragningar under dagen så det känns positivt i alla fall. Ett steg i rätt riktning och jag känner en enorm lättnad att kroppen visar lite tecken på att någonting händer. 

Åkte med Jenny i morse och tittade på ny stallplats åt hennes häst då stallet hon står i nu ska säljas. Elina fick hänga med. Vågade inte chansa på att lämna henne på dagis efter den hostiga natten.  Vore ju jobbigt om hon blir sjuk precis lagom tills bebis ska komma, så hon är hemma med mig idag. 

Hon har precis somnat i soffan nu så jag  ska också försöka vila lite. Slökolla på lyxfällan som går på tv:n och bara ta det lugnt. 

Håll tummarna nu att bebis vill komma snart.☺️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0